Kentalis-in-Rwanda.reismee.nl

Rwanda

Development of a curriculum for teacher training programs for teachers of the deaf and training-of-trainers in co-operation with Kigali Institute for Education

Lidy

Ha wendy,
wanneer komt er wat? Ik ben zoooooo benieuwd!. Hoe was je reis? Heb je een leuk huis? Vervoer? Wat ga je allemaal doen? Las net dat Fred ook naar Rwanda komt deze week. Jolanda al ontmoet? Is Johan er ook? enz. enz. Kan niet wachten!
Liefs

Renske

Hoi Wendy! Ik ben ook heel benieuwd! Red je het wat in den vreemde zonder Ani? Staat het nummer van Dr Derashi onder een sneltoets? Heb je al bijzondere oplaadpunten gevonden? Tell me!!!

Renske

Jolande

Hé Wen,

Hoestie? Daar in het verre weggiestan?
Om kwart voor 10 afgelopen dinsdag heeft jouw groep naar jou gezwaaid en geroepen! We konden het vliegtuig zien.... haha!
Voor mij was het wennen deze week, maar voor jou, denk ik, nog veel meer.
Succes met alles en niet vergeten te genieten, hè?

Liefs en groedels........ Jol.

Jeannine

Hoi,hoi,
We hebben elkaar gisteren even gesproken. Je klonk goed. Nog even wegwijs vinden in een nieuw bestaan.
Neem je tijd.

Veel liefs van ons, x Jeannine

Ellen

Hoi Wendy,

Ik was blij woensdag even sms-contact met je te hebben. Fijn om te horen dat je goed aangekomen was en met een aardige dame je woonplek deelt. Wij zijn erg benieuwd naar je eerste indrukken. Wij wachten vol smart op je eerste verhaal. Heel veel succes, plezier en sterkte met wennen!

Liefs uit Huissen van
Jos, Ellen, Anouk en Julia

Eef & Coby Arns. Bemmel

Hoi Wendy,Gelezen dat je goed bent aangekomen
We wensenjullie veel succes.en we blijven je volgen.................

Emile

Hoi Wendy een hele onderneming hoor maar wel leuk
ik denk dat je daar veel kunt betekenen voor dat land en een andere ervarin opdoen is fantastisch, je bent ook altijd zo enthousiast overal over dat je dit zeker zal lukken. Veel succes groeten Emile.

Emile

o ja, de foto's gezien hebbende je hebt een mooi onderkomen en niet zo ver uit de bewoonde wereld
maar je zult misschien nog wel op reis gaan verder de binnenlanden in nog meer groeten van Emile!!